Klachten
Is het product beschadigd of voldoet deze niet aan uw verwachtingen? Wij vinden dit vervelend en willen u hier zo goed mogelijk bij helpen.
Wij geven 100% procent tevredenheidsgarantie!
Wij vragen u vriendelijk om uw klacht bij onze klantenservice in te dienen. Neem via deze weg
contact met ons op. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 1 werkdag na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Woon-Discounter bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Wilt u uw product terugsturen zonder opgaaf van reden, dit wordt uitgelegd bij retourneren.